Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

poniedziałek, 27 lutego 2012

Zakupy megaaaa udane, Shopping day very successful!

Cześc ! :)


Jestem spowrotem z super wieściami na temat dziśiejszego "Shoppingu" :) Udany w 1000% Udało mi się dorawac kilka fajnych rzeczy z najnowyszych kolekcji H&M ! ;) i dostłam od mammusi bardzo wygodne EMU :) mają bardzo fajny kolorek jeszcze takich nie mam w swojej kolekcji! :D dorwałam też jedną akcesorię pierścionek Usta :p i jeszcze od mamuńi dostłam prze piekną bluzkę w moim "Ulubionym kolorze UWAGA! "SELEDYNOWYM" ;p i jeszcze jest bardzo dobrej jakości! :) po niże kilka zdjęc zrobione moim GALAXY Co prawda ten tel nie robi "Fantastycznych" phot ale przynajmniej widac co jest na zdjęciu ! :D w tej chwili jestem w salonie SPA czekam na mamę, i mojego Spajkiego<3 "Tancerza,Narzeczonego" 2x1 hah XD Zapraszam do podziwiania moich new zdobyczy ! ;)


ENG:

I'm back with a super news about today's "Shopping day" :) is successful in 1000% I managed to get some cool things form the newest collection of H&M! ;) And I got from my mother very comfortable EMU are very cool :) kolor even those I have in my collection! : D I catch a single accessory ring Mouth: p i even got form my lovely mummy a beautiful blouse in my "favorite color "ATTENTION!" Celadon "p and it is in a very good quality :) the lows a few pictures taken by my GALAXY Although this phone does not "Fantastic" phot but at least you can see what is in the picture: D at this time I'm in the spa lounge waiting for my mother and my Spajki <3 "Dancer, fiance" 2x1 hah XD Feel free to admire my new conquests!;)







Think you like the things I got on today's Shopping day ?! :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sweet leave a Coment :)