Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

poniedziałek, 13 lutego 2012

Taneczny Look czyli frędzle cekiny! Dance look frangles sequins!

           Witam Tanecznym Heloo!
      Welcome you with a Dancing heloo !





Cześc ! :) wiem troszkę mnie nie było tutaj przez trening itp ale już wracam do was, jestem! :D
Jak wam minął Weekend ? :) bo mnie Wspaniale nawet Zajebiście wczoraj mieliśmy trening Łaciny tańczyliśmy Cha cha cha... My" Ja mój tancerz" Tańczyliśmy najlepiej ; )) staramy się jak tylko możemy by nas przekasifikowano do klasy C :p ale to nie na temat mam dla was 3Outfity wszystkie związane z Tanecznym lookiem! :p pierwszy to



ENG:
Hi! :) I know a little bit I was not here for training etc but now I come to you, I am! : D

As you passed weekend? :) Because I am not even fucking great workout yesterday, we had Latin dancing Cha cha cha ... My "I have my dancer" We danced the best;)) as soon as we can be classified to dancing Class C Class C: p but it's not about that, I got for you all the related 3Outfits Dancing lookie! : p The first is







 Srebrny naszyjnik od Playboya: Prezent od babc<3
Topik: New yorker
długa spódnica z frędzlami: H&M
różowa marynarka: Ives saint lauren
zamszowe Botki: jakiś butik 

Drugi to















różowa Sukienka Turniejowa:
 zaprojektowana prze
 Latinoprincesscarolajndacedesign
 uszyta przez brilliantdance
Opaski, brilliantdance
Kolia, Brilliantdance

Trzeci to:






Cekinowa turkusowa sukienka:
Q&C Corner przerobiona: Latinoprincesscarolajndancedesign
Kolia: brilliandance
Opaski: brilliantdance
Szminka: Sensai





jak wam się podoba ?
do you like it ? :)








IN NEXT POST---->

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sweet leave a Coment :)