Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

niedziela, 19 lutego 2012

Outfit Imprezowy z B-Day, B-day party outfit!

Witam was Serdecznie!     Hey welcome!

Hola Bienvenido!






Cześc Kochani/ne :)
|Chcialabym może zacząc od tego dlaczego mnie tak długo nie było na "BlogSpot" po perwsze wczoraj miałam urwanie głowy z szukaniem jakiegoś fajnego miejsca na zorganizowanie mojej Imprezki z okazji 22Urodzinek. były trzy propozycje a ja nie wiedziałam co wkońcu wybrac! ;/ ale potem wkońcu się zdecydowałam na Pub/Bar Halta Lotta on leży blisko nas więc nie było problemu z niczym! heh XD drugie co wam powiem to że Imprezka się udała w pełni ! :D Było Zajebiście bardzo wam dziękuje Moje kochane Maryś,Laura, Amez jesteście wielkie YOU MADE MY DAY<3 i Oczywiście thx mojemu Kochanego Mężczyznie z którym dziś obchodżimy  4lata razem rocznicę ;p trzecie to że mam kilka fajnych zdjęc z Imprezki z którymi chciałabym się z wami podzielic ! :D też dodam że dziś mi się zaczyna mój kurs Szycia/przerabiania ubrań itp.. :D dla was kilka zdjęc!




ENG:
Hi sweetie / ne :)
 | I would like might begin with why I was not so long on the "BlogSpot" by yesterday build properties had been crazy head of finding a nice place to organize my 22 Birthsday party the occasion. There were three proposals and I do not knowed what finally choose! ;/ But then finally to couse for Pub / Bar Halta Lotta he is close to us so there was no problem with anything! Second heh XD I tell you is that the Party has gone completely! : D It was fucking great Thank you very much my dear Marys, Laura,Amez you are great YOU MADE MY DAY <3 and of course thx to my Loved man with whom we celebrate today the anniversary of 4 years time, P the third that I have a few nice photos from my party with whom I would like to share with you! : D Also I might add that today I begin my course sewing / altering clothes, etc.. : D for you some pictures!


SPN:
Hola mi amor / ne :)

  | Me gustaría podría comenzar con por qué no estaba tanto tiempo en el "BlogSpot" de ayer a construir las propiedades había sido la cabeza loca de encontrar un buen lugar para organizar mi partido 22 Birthsday la ocasión. Había tres propuestas y no sabía lo que finalmente elija! ;/ Pero, finalmente, a la Couse de Halta Pub / Bar Lotta que está cerca de nosotros así que no había ningún problema con cualquier cosa! En segundo lugar XD je te digo es que el Partido ha desaparecido por completo! : D Se puta madre Muchas gracias mi querido Marías, Laura, tú eres grande Amez USTED hizo mi día <3 y, por supuesto, thx a mi hombre amado con el que hoy celebramos el aniversario de tiempo de 4 años, el tercero que P tengo unas cuantas fotos bonitas de mi parte con la que me gustaría compartir con ustedes! : D También debo añadir que hoy empiezo mi curso de costura / alteración de la ropa, etc. : D para ustedes algunas fotos!



Z moim Kociakiem ;*












my Endless LOVE<3 ;*




































co miałam na sobie:

Sukienka- Oasis ;p
jasne Jeansy- NEW YORKER
Kolczyki- od mamy :)
czarny pasek z piórkami- JOY
naszyjnik z literką D- Glitter ;)












                                                         IN NEXT POST----->
                                                         
                                                             Outfit,Design
                                                              Wait for it! ;p

2 komentarze:

  1. mam te same buty ; ) przynajmniej tak mi się wydaje kupiłas je też w new yorkerze;>?

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)