Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 17 lutego 2012

Outfit Urodzinkowy, B-day outfit!






 Hejka !                      Heyy!

                        Hola!




Cześc Kochane/ni :) Dziś jak może już wiecie obchodzę moje 22Urodzinki ale powiem szczerze że się wcale nie czuje jak na 22lata! Raczej na 18,19lat ale nie 22 haha XD ale to leci.... :) zaraz lecę na Śiłownie z moją najlepszą przyjaciółką Maryś ;* ; ) dostałam kilka fajnych prezecików :p jeden z nich to moją wymażona maszyna do szycia overlock :D mam dla was kilka zdjęc z dzisiejszego urodzinowego outfitu zapraszam do podziwiania! Bużiakuje ;*





ENG:

Hi sweetie / n :) Now you know I'm celebrate my birthday today but I will say honestly that I did not feel like 22years! Rather, at 18.19 years, but not 22 haha XD but it goes .... :) Soon I'm going to the gym with my best friend Marys, *,) I got some nice gifts: p one of them is my overlock sewing machine: D I have for you some photos from today's birthday outfit invite you to enjoy! Kisses ; *
 
 
 
SPN:
 
Hola mi amor / n :) Ahora usted sabe que soy celebrar mi cumpleaños hoy, pero voy a decir honestamente que no me siento como 22 años! Más bien, en 18.19 años, pero no 22 XD jaja pero va .... :) Pronto voy al gimnasio con mi mejor amigo de Marías, *,) tengo algunos bonitos regalos: p uno de ellos es mi máquina de coser overlock: DI tengo para ustedes algunas fotos de traje de cumpleaños de hoy invitamos a disfrutar! Besos *;
 
Dress: French connection
Heels: CCC :)



Hope you like the B-Day outfit see you soon! :D

1 komentarz:

  1. Great photos, you look amazing! Really enjoying your blog and am your newest follower.

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)