Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

środa, 8 lutego 2012

Projekt gotowy,Design done!

                        Witam was ! :)
                       Welcome you !




Hejka! :)
mam dla was jak obiecałam wcześinej mój gotowy
 projekt zaprojektowanej kolejnej mojej Sukienki do LA :D
jest ona z wszystym stanikiem, Ściętymi Plecami kolorku jeszcze jej nie wybrałam ale pewnie będzie w dwóch tonacjach kolorystycznych.

Zapraszam was do Oglądania!


ENG:

Hi! :D

I got for you as I promised today
my next project are now ready, designed a dress for LA: D bodice is sewn, beveled back the color I chose not yet but probably will be in two colors.

I invite you to watch!

 


                             Mam nadzieję że się wam podoba ? :)
                                I think that you like my design ?









                                                 IN NEXT POST---->

3 komentarze:

  1. świetna sukienka się szykuje ;)

    http://bajkaozyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piękny projekt, genialna sukienka :)

    Lubie Twojego bloga, dodałam go do obserwowanych, mam nadzieje na rewanż ;)
    http://www.xwhosthatgirl.blogspot.com/
    Będę tu wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Kochana ! ;) bardzo Mi Miło że się tobie podoba mój blog i Projekty! :D Staram się by był coraz to Lepszyyyy :) zapraszam cię do moich znajomzych na fb :)http://www.facebook.com/#!/karolina.kristensson

      Pozdro: Latinoprincesscarolajndancedesign :D

      Usuń

Sweet leave a Coment :)