Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

niedziela, 5 lutego 2012

Treningowy make up, Pratice La trening make up

                 Witam was moi kochani, Kochane! :)
                   I greet you, my dear, dear! :)



Wiem że ostatnio nie było żadnych new wpisów,  I za to was serdecznie przepraszam. Ale teraz w te dni co mnie nie było na blogu zaczęło się bieganie po sklepach chodzi tutaj o bauhaus hornbach elgiganten itp czyli o sklepy z różnymi przyrządami do kuchni łażienki itp. bo nie wiem czy wiecie kochani kochane że u nas w Salonie SPA jest wielki remont przerabiamy łażienkę kuchnię i hol. Więc sami same widzicie jest bardzo dużo do ogarnięcia w Salonie SPA. Dziś chciałam wam zaprezęntowac mój make up tutotial treningowy ponieważ dziś idziemy z moim tancerzem na trening LA Latin i dlatego chciałam wam pokazac jego ! tak z poza tego wszystkiego co się dzieje w SPA wczoraj mnie moje Dziewczyny"Przyjaciółki" wyciągneły na spotkanie Mary Kay było bardzo sympatycznie wypróbowałam nową liniję kosmetyków a zatem poznałam nową sympatyczną koleżankę Laurę : )) potem Dziewczyny zaproponowały że możemy gdzieś razem sobie wyskoczyc ponieważ była sobota. Więc padło na Restaurację Tintina :D tam pracowala moja kuzyneczka kiedyś. Posiedzielismy sobie zamówiliśmy pyszny deser! Ja sobie zamówiłam białego murzynka chocholate cake. Potem jak mieliśmy juz się zbierac do domku zaproponowałam jedej lasce żeby nam zrobiła photo i wtedy koleżanka się odezawła Maria K i Karolina K to była koleżanka z podstawówki nie widziałayśmy się od ponad 10lat haha ale spotkanie! Potem ja Powiedziałam że teraz w poniedziałek jest za darmo trening baletu tam gdzie ja chodzę i zdołało mi się je wyrwac na jutrzejszy trening Baletu... :) więc to tyle jeżeli chodzi o mój weekend i pozatym...


ENG:
I know that recently there were no new entries, and for that you sincerely apologize. But now in these days that I was not on the blog started running around the shops a question of bauhaus elgiganten Hornbach shops etc ie with different instruments to kitchen bath room, etc. I do not know my dears do you know that in our Salon Spa is a big overhaul we process bathroom kitchen and lounge. So they see themselves very much to grasp at the Salon Spa. Today I wanted to present you my make-up training tutotial because today we're going with my dancer to train Latin and I wanted to show you! so outside of everything that happens in the spa yesterday by my girls' friends, "stretched out to meet Mary Kay was a very nice tried the new curves of cosmetics and so I met a nice new girlfriend Laura:)) then the girls suggested that we somewhere along the jump because it was Saturday. So I fell into a restaurant Tintin: D my kussin worked there before. We went ordered a delicious dessert! I ordered the white chocholate cake. Then as we were already in the house to collect cane one suggested that we did photo and then a colleague Shout Carolina K,  Maria K it was old a friend from elementary school we was not seen her for over 10 years haha but the meeting! Then I said on Monday that now is free ballet training where I go and I was able to snatch them for tomorrow's workout Ballet ... :) So it is enough when it comes to my weekend, and besides ...




dla was kilka Photosek ! Miłego oglądania życzę...
for you some Photos! Enjoy wish you a pleasant whatching ...




                                              Myślę że się podoba ? :)
                                            I Hope you like it ? :DD

2 komentarze:

  1. Cienie fajnie rozjaśniły twoja twarz, chodź wydaje mi się , że kreski są trochę za długie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka :) thx to jest Make up na trening Łaciny tańca towarzyskiego i dlatego są owiele dłuzszę od normalnych kresek :p Pozdro ! :)

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)