Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 4 maja 2012

Mój pierszym tag,my first tag!

Część moi kochani/ne zostałam otagowana dziś przez moją kochaną przyjaciółkę Tancerke Dagmarkę;* Thx Dear ;);* więc daje mój pierwszy tag czekam na jakie kolwiek pytania od was ;))

Zasady:
1. Wklej logo tagu.

2. Napisz, kto Cię otagował. 
Otagowała mnie http://sappiir.blogspot.com/ Thx Dear :)) :*

3. Otaguj dowolną ilość blogerek, o których chce się czegoś dowiedzieć.
www.sappir.blogspot.com , http://lenalona.blogspot.com , 
http://myslezedamrade.blogspot.com


Hey my lovely here comes my first tag I was tagged by my Lovely Dancerita Dagmarka;* thank you so much Dear;) ;* now it's my turn to tag someone here comes the tagged people ;) 
Waiting for yours Questions about me ;))

Kisses ! ;* ;)


5 komentarzy:

  1. Jaki pierwszy taniec zatańczysz na swoim ślubie? Skoro trenujesz ze swoim narzeczonym takie pytanie mi przyszło do głowy :P Coś klasycznego i romantycznego czy szalonego i wesołego? :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm zdecydowanie Chce zatańczyć Romantyczną i Namietną RUMBĘ MOJĄ ULUBIONĄ I nawet już wiem przy jakiej piosence chce ją zatańczyć kochana będzie to- Peter Cetera Forever tonight<3 Buziakuje ;* ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje największe osiągnięcie?
    Jak byłaś mała interesowałaś się tańcem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! ;) Jasne że się interesowałam Tańcem chodziłam na Taniec Towarzyski jak miałam 14lat i chodziłam 1rok i skończyłam Bo mój Tancerz mi deptał po Stopach :( tak to bym teraz pewnie była "Profesjonalną Tancerką" ;p moje Największe Osiągnięcie Hmm? ;) Jak narazie nie posiadamy z moim Tancerzem Klasy tanecznej ale myślę że nie długo ją zdobędziemy ;) ;* pozdrawiam Serdecznie ;*

      Usuń

Sweet leave a Coment :)