Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

środa, 22 lutego 2012

Nowy projekt sukienki do LA, New Designed LA Dress !

Cześć ! ;) mam dla was super newsa ! :) właśnie skończyłam projektować moją nową sukienkę do LA ;) tym razem mnie zainspirowały pióra,rozciecia na boku. Sukienka nadaje sie do klasy tanecznej B,A,S nie nadaje sie do klas takich jak E,D,C ponieważ w tych klasach jest zabronione mieć sukienki z błyskotkami  itp. Mam kilka zdjęć oto jak sukienka sie prezentuje ! ;)

ENG:

Hi! ;) I have great news for you! :) I just finished designing my new dress to LA this time ;) I was inspired by feathers, slits on the side. Dress suitable for dance classes B, A, S is not suitable for classes such as E, D, C, because in these classes is not allowed to have dresses with trinkets, etc. I have some pictures here as the dress in August shows! ;)

Myślę że wam przypadła do gustu?
I think you like the design ? ;)





1 komentarz:

Sweet leave a Coment :)