Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

środa, 15 lutego 2012

Maszyna odebrana, Machine picked up!

                 Cześc!            
                                       Helooo!
              Bienvenido!






Witam Wszystkich ! ;)
właśnie przeczytałam super Komętarza który dostałam dziś lub w nocy ? od jedej dziewczyny Nazywa się Jasmine :) thx że ci się bardzo podobają moje sukienki, Projekty moje pozy i mój piesek heh to nie jest kot Kochana ale bardzo ci dziękuje że ci się mój blog podoba jestem pod wrażeniem. Teraz wam opowiem coś zajebistego a mianowicie chodzi tutaj o moją utęsknioną Maszynę do szycia Brother 1034D mogę się juz oficialnie pochwalic że już ją posiadam! Dziś byliśmy z tatusiem po nią razem z moim Spajkim, i miałam tak zwane małe szkolenie jak się obsługiwac Overlock maszyną :p a dziś też jadę z ciocią do Frolunda kopcentrum po lookac do New Yorkera mojego ulubionego shopu ! i może coś dziś wychaczę ? :) Za kilka dni mam nadzieję zacząc już szyc moje pierwsze Sukienki do LA :p tylko mi brakuje jedej ważnej rzeczy, Chodzi o materiały! i jak tylko je skombinuje zacznę szyc i potem jak tylko będę gotowa z jakimś designem to wam go Oczywiście za prezentuje! :p







ENG:

Hello to all! ;)

I just read a great coment that I got today, or at night? from one girl called Jasmine :) thx that you really liked my dress, my designs and my poses, My Dog Chihuahua heh it's not a cat dear, but thank you so much that you like my blog I'm impressed. Now I tell you something gorgeous namely a question of my sewing machine wonderful Brother 1034D I already officially boast that he has it! Today we were after her daddy was with me, my fiance Spajki, and had a so-called little training how to handle your Overlock Machine: p  today also I am going with my aunt to Frolunda kopcentrum to the New Yorker, my favorite shop! and maybe I find something sexy,gorgeous today? :) In a few days I hope to get started sew dresses for my first LA dress after so long time of pause in sewing. : p I'm missing only one important thing, it's about fabrics! and as soon as I start to sew the scheming and then as I am ready with a design I'm gone to present it for you ! : p




SPN:

Hola a todos! ;)

Acabo de leer un coment grande que tengo hoy, o en la noche? de una chica llamada Jasmine :) THX que le gustó mucho mi vestido, mis diseños y plantea mi, mi perro Chihuahua que je no es un ser querido gato, pero gracias por lo mucho que te gusta mi blog que estoy impresionado. Ahora te digo una cosa hermosa es decir, una pregunta de mi máquina de coser Brother 1034D maravilloso que ya oficialmente se jactan de que él lo tiene! Hoy hemos tenido después de que su padre estaba conmigo, mi Spajki novio, y tenía un poco de entrenamiento llamado a manejar su máquina overlock: p hoy también voy con mi tía a Frolunda kopcentrum a la revista The New Yorker, mi tienda favorita! y tal vez encontrar algo sexy, hermoso día de hoy? :) En unos días espero poder empezar a coser vestidos para mi primer vestido de Los Ángeles después de tanto tiempo de pausa en la costura. : P me falta sólo una cosa importante, se trata de telas! y en cuanto me pongo a coser la intriga y luego como yo estoy dispuesto con un diseño que me haya ido a presentar para usted! : p




some pics of my machine Brother 1034D :)




What you think About my machine ? :)







                                                       IN NEXT POST------>
                                      Outfit or design.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sweet leave a Coment :)