Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

środa, 29 lutego 2012

Wiosenny wesoły outfit,Spring happy outfit!

Witam gorąco!;) Hello heartly !



Mam dla was wiosenny outfit trochę kolorowy i stonowany! ;) 
Co tam u was słychać ? :) u mnie już bardzo fajnie Kontuzja już prawie mnie opuściła z czego sie bardzo cieszę bo będę już mogła Intensywnie trenować Taniec Towarzyski. I szybciej dostaniemy  taneczną klasę C ;) a teraz wracam do obiadku a dla was Zostawiam parę fajnych UWAGA!  "Profesjonalnych" bo mój Osobisty fotograf mi je po robił!  Buziakuje ;*




ENG:
I have for you a little spring outfit color and sober! ;) What are things going? :) In my already very good injury almost left me with what is very happy because I will be able to train intensely Dancesport. And we will quickly get a dance class C ;) and now I go back to eat  Dinner. leave a few nice ATTENTION! "Professional" Pics as my personal photographer done for me ! Buziakuje; *
















Celadon Blouse- H&M
Neckless with strass-H&M
Blansalete- Lindex
Jeans- NEW YORKER
Bag with frangle- New Yorker
Block heels- New Yorker!
                                                                      
                                                               
                          Hope you like my Spring Outfit ? :D see you in next post!;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sweet leave a Coment :)