Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 24 lutego 2012

Pierwszy trening cha cha cha po Kontuzji palca, first cha cha training after week toe Injury.


Witajcie ! :)    Welcome! :)


Mam dla was fajną wiadomość! :) powoli zdrowieje dziś się odważyłam na pierwszy domowy trening cha cha cha :) i wiecie co bardzo dobrze mi poszło ! Nawet nagrałam filmik dla was w którym tańczę cha cha cha pierwszy raz po tej cholernej kontuzji palca u nogi! ale jak narazie widać że się bardzo polepszyło ponieważ mnie już nie boli jak staję płasko stopą na podłodze. myślę że niedługo zostaniemy razem z moim tancerzem prze klasyfikowani do klasy tanecznej C :) bardzo bym już chciała zacząć jeżdzić na turnieje! ;) tak na marginesie to jak wam mija dzień ? mnie jak narazie bardzo dobrze.. dla was filmik jak tańczę cha cha cha Oceniać! :)



ENG:
I have a nice message for you! :) Today is recovering slowly at first dared home workout cha cha cha :) and you know what I went very well! Even though I recorded the video for you where I dance cha cha cha the first time after injury, the damn toe! but how far you can see that a very improved because it does not hurt me as I stand flat foot on the floor. I think that soon we will be categorized with my dancer to dance class C :) I would have wanted to went to our first dance competition! ;) By the way how you pass your day? me very well so far .. the video for you of dance cha cha cha rate! :)
I Hope you like the movie you can leave the answer in a coment please ? :)

1 komentarz:

Sweet leave a Coment :)