Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

środa, 1 lutego 2012

plany na nowy projekt sukienki do LA, planes about new dress design!

                     Witam was gorąco !
                            Welcome !

Siema mam dla was Neewsy ! :) chodzi o nowy projekt sukienki albo do LA, ST  Mam plany dziś go zrealizowac"Zaprojektowac" i wam go zaprezętowac ! ; )) ta poza tematem tańca, Baletu, We wtorek 7Lutego zaczynam kurs Hiszpańskiego z którego się bardzo cieszę NARESZCZIE! Uwielbiam ten Język jest taki Romantyczny i Sexy... Ahh : )) dziś wkońcu się za siebie wzięłam i trenowałam Cha che 1h :D aaa mam dobre wieści dla was! dziś z tatusiem rozmawialiśmy o kupnie Professionalnej maszyny do Szycia moich zaprojektowanych sukienek do Tańca towarzyskiego. Nareszczie będę mogła zacząc szyc jeeee! : )) to by było troszkę o moim dniu.. :D pozdrawiam was ! ;)



ENG:


Whats up I have for you Neewsy! :) As for a new project or dresses to LA, ST, I realize it now plans to "design" and you present it! ;)) Is beyond the subject of dance, Ballet, Tuesday 7th of februari start of the Spanish course very happy FINALLY! I love this language is so romantic and sexy ... Ahh:)) today finally behind him and took a trained cha Cha 1h: D aaa I have good news for you! Today we talked with dad about buying Professional Sewing machine for designing my ballroom dance dresses. I could start Finally i will sew them! :)) It would be a little bit about my day .. : D I salute you! ;)


a jak może zauważyliście zrobiłam nowy banner dla was ! :D jak wam się podoba ten nowy ? :)



Całuje! ;*
Kisses! ;*

3 komentarze:

  1. Aw awesome pic. I always love to dance and wanted to learn salsa ;-)


    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sukienki z towarzyskiego są cudowne :) Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie;) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka! :)))))
    życzę samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)