Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

środa, 1 lutego 2012

Gotowy projekt, Done design.

                   Cześc ponownie! :)
                  Hello again ! :D


Hey jestem jak wam wcześniej obiecałam  zdążyłam już zaprojektowac moją kolejną Sukienkę do tańca towarzyskiego tym razem jest to Sukienka do Standardu... Zapraszam do obejrzenia ! : ))
















ENG:

Hey I'm back, I promised you before, Now I had time to design my next Dress to dance, this time it is a dress to the Standard ... Feel free to watch! :)) Enjoy the work ! :D

 



Życzę miłego oglądania ! :)
wish you a pleasant whatching ! :D

3 komentarze:

  1. Przydało by się trochę kolorów, ale ogólnie fajny pomysł.
    Zapraszam do mnie bo dzisiaj ja zamierzam pokazać parę swoich projektów :)
    Pozdrawiam RJ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :-P się wie że potrzebne kolory ale to są projekty bez koloru dopiero jak zacznę szyć będę dobierać odpowiednie kolory do nich.. Pozdro i Zapraszam do Obserwatorów ... :-D

      Usuń
  2. Wygląda naprawdę ciekawie, tył jest boski ^^ Mam nadzieję, że pochwalisz się, jak już zrealizujesz ten projekt ;)

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)