Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

środa, 11 kwietnia 2012

Kilka zdjęć projektu, same pics of design

Hejka ! Hello!


Właśnie wróciłam z siłowni! ;) Jestem MEGAAAA padnięta. Jak tam u was, też chodźcie na siłownię ? Bo ja już trzeci tydzień chodzę trzy razy w tygodniu. I powiem wam że już powoli widać zmianę na moim ciele. Z czego się bardzo cieszę! A teraz przechodzę do tematu! ;) wczoraj wzięłam się za siebie i uszyłam sukienkę do Latin zostały małe detale do poprawy a tak to już gotowa. Wklejam kilka jej zdjęć! ;)

ENG:

I just got back from the gym! ;) I'm MEGAAAA padnięta. How are you, or come to the gym? Because I have the third week I go three times a week. I tell you that I slowly see a change in my body. I"m doing progress very happy for that! And now I come to the subject! ;) Yesterday I took for myself and I made a dress for Latin are just small details to improve and so it's ready. Paste a few photos of the Dress! ;)
                                                            Back
                                                                   Front










Hope you like my neew designed Latin dress ?

3 komentarze:

  1. Fajna fajna ten velour fajnie wygląda z tą falbaną ;) szkoda że takie małe zdjęcia ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna, fajny pomysł ale nie sądzisz ze troche za długa z tyłu :)
    Pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)