Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

niedziela, 12 lutego 2012

R.I.P whitney houston!

        Witam wszystkich gorąco !
     Welcome everybody great !





Hey ! teraz niestety bardzo smutny post! Dziś jak wstałam jak zwykle weszłam na kompa i co widzę ! Oooo Nieeee tylko nie to WHITNEY HOUSTON NIE ŻYJE! OMG (*) pierw sobie pomyślałam że eeeh to pewnie jakiś ich żart czy coś w tym stylu bo wiadomo w każdych Wiadomościach mówią jakieś głupoty! ale tym razem to niestety nie były głupoty tylko prawda ! :,( TRAGEDIA DLA MNIE  bo Whitney houston była i będzie moją ulubioną piosenkarką/Aktorką strasznie smutna wiadomośc na Początek tego dnia! tak z poza tego smutnego tematu to, Dziś też mamy trening LA Łaciny w naszym klubie tanecznym! Boże jak ja tam wytrwam, To jest oto pytanie ? :/ i jeszcze jak by tego było mało to wczoraj jakimś cudem NOT! sobie odgniotłam Zęba! wiem to jest Chore ale jakoś się tak stało! i teraz siedzę z potwornym bólem Zęba i piszę do was ! ten ból nie daje mi się prawie zkoncentrowac na pisaniu ale ja się nie daje... : )


ENG:
Hey! Now, unfortunately, a sad post! Today as I got up as usual, went to companies and what I see! Oooo Nooooo not that Whitney Houston is dead! OMG (*) first I thought to myself that it's probably a eeeh their joke or something like that because I know in every news report saying some foolishness! but this time it was not stupidity, unfortunately, only the truth! :, (A tragedy for me because Whitney Houston was and will be my favorite singer / actress terribly sad news on the beginning of this day! So outside of this sad subject is, today we have a workout/training in our LA Latin dancesport club! God as I hold out there, this is the question ? :/ and yet as if that was not enough yesterday is somehow nOT! the crumpled Tooth! I know it is a sick, but somehow it happened! and now I'm sitting with a terrible toothache and I write to you! the pain did not gives me the right to focus on writing but I can not ...:)
Whitney Houston na gali przed rozdaniem nagród Grammy, 12 lutego 2011
NA ZAWSZE W NASZYCH SERCACH POZOSTANIESZ GWIAZDĄ WHITNEY! (*)














                                                      IN NEXT POST------>


1 komentarz:

  1. świetny blog
    u mnie rozdanie zapraszam .!!!
    może zaobserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)