Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

czwartek, 26 kwietnia 2012

trening chachacha, pratice chachacha

Cześc kochani/ne ! Hello my dearest readers!

PL:
jak tam u was ? u mnie bardzo dobrze. Dziś sobie trenowałam chachacha i te 4 latynowskie tańce tańczylam sobie u mojej mamy w Salonie SPA jest jeden wolny pokój ! :) i tam jest sporo miejsca do trenowania! moja kochana mammusia mnie nakręciła jak tańczę chachacha właśnie go wrzuciłam na YT i wklejam go teraz tutaj dla was byście mogli sobie obejrzec i ocenic jak się wam podoba mój trening chachacha. Uciekam a dla was zostawiam krótki filmik niestety był on nagrany z złej strony i jest wyświetlany na boku :/

Bużiaki! ;*

ENG:
how is it with you ? :) at my place is very good. I had praticed today the chachacha at my mothers SPA one room is empty so it's place for pratice in the room! :) my mother has recorded a short video when I Pratice dancing the Chachacha. Past it for you so you can watch it and coment what you think about it ? :D

Kisses! ;*

                                           Sorry for the wrong side of the video :(
                                                Hope you Enjoy the movie :)

2 komentarze:

  1. Woow, That was amazing chacha practise. I can't wait already for more videos of your awesome dance. Looking good Carolajn.
    Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie tańce które widziałam są piękne, a tancerze mają niesamowity talent. To są dopiero początki, ale i tak widać w Tobie potencjał. Ci, którzy niepochlebnie komentują to, co widzą niech lepiej sami zaprezentują swoje umiejętności na parkiecie. Super, nie przestawaj tańczyć i czekam na kolejne pokazy!!! Joanna One

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)