Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

czwartek, 23 lutego 2012

Neon vs. Elegancja, Neon vs. Elegance!




Cześć Kochani/ne      heyy !





Hejka jak tam u was :? :) u mnie coraz to lepiej z palcem :D już trochę lepiej chodzę ale jeszcze kuśtykam ;/ ale postanowiłam zrobić dla was dwa outfity jeden kolorowy neonowy drugi elegancki bardziej :p ale niestety jeszcze mi palec nie pozwala na noszenie butów więc muśiałam z nich zrezygnować :( i musiałam wystąpić na boso do zdjęć więc bardzo was przepraszam za moje widoczne na niektórych zdjęciach stopy ;/ Zapraszam do oglądania! :)


ENG:

Hi how are you how do you do ?  :) at me is getting it better with the toe finger: D now I'm walking a little better but still limp;/ but I decided to do for you two outfits one neon colored and another more elegant ;p but unfortunately, my finger still does not allow the wearing shoes so I had to give them up (i had to ask for pictures of barefoot so much I'm sorry for my apparent interest in some pictures;/ Enjoy! :)

2




Set1.
Neon top- New Yorker
Gold jeans- ZARA
blue klock- Ur & Penn

Set2.
Fur- Esprit
Gold Jeans- ZARA
purple top-Bazar
neon branslets-get form neewspapper TWIST


Hope you like it ? :)

2 komentarze:

Sweet leave a Coment :)