Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

środa, 29 lutego 2012

Zakupy Kosmetyczne, Cosmetic shopping!

Cześć! :D    Welcome Darlings!



Mam dla was małe zakupy "kosmetyczne" :p są to trzy szminki z kontrastowymi kolorami różowy , Pomarańczowy , Fioletowy. I dwa zestawy do zmywania paznokci jeden z jagodowym zapachem, drugi z truskawkowym. Bardzo mi w padły w oko dlatego je kupiłam. Miałam też bardzo duże zapotrzebowanie kilku szminek. Myślę że się wam spodobają moje Zakupy Kosmetyczne! Bużiaki przesyłam ;*


ENG:

I was a little shopping for "cosmetic": p there are three contrasting colors of lipstick pink, orange, purple. And two sets of washing nail one of blueberry scent, the other strawberry. It fell into my eye so I bought them. I also had a very strong need more lipstick. I think you will like my Cosmetics Shopping ! Sending kisses; *




And Some Swatches! :)






 See you! :)

2 komentarze:

Sweet leave a Coment :)