Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

wtorek, 21 lutego 2012

Kontuzja na treningu Baletu! Had akcident on Balett traning !

Witajcie, Welcome ! ;)

Pisze do was z bardzo ważną wiadomością że niestety nie jestem wstanie robić jakich kolwiek outfitów  przez najbliższych kilka dni a to wszystko przez to że spotkał mnie dziś bardzo tragiczny wypadek na treningu baletu jak miałam robić Piruet to stopa mi źle stanęła i sobie skręciłam palca u nogi ! :/ Niesamowity ból, nie mogę chodzic :,( nie mogę tańczyć przez kilka dni :/ z czego bardzo ubolewam :,( chciałam tylko żebyście o tym wiedzieli/ły ;* że przez najbliższe dni mogą być bardzo nudnawe posty wszystko przez ten tragiczny wypadek :/ Buziaki wam przesyłam i lecę się wygrżewać pod kołdrę ;*

ENG:

He writes to you with very important news that unfortunately I am not able to do what any outfits for the next few days and this is all because I had  a very tragic akcident in the training of ballet when I was doing Pirouette is the interest I feel bad  I stopped and a sprained toe ! :/ Extreme pain, I can not walk, '(I can not dance for a few days :/ of which very sorry: (I just wanted you to know about it / LY, * that the next few days can be very boring and all posts by this tragic accident :/ Kisses for you! ;) ;*

Sorry about the terrible photo of my foot :/ but I want to show you how it looks it's look horrible :,(  is the second finger on the right side :,(


2 komentarze:

  1. może macie coś podobnego do fix - po prostu jakiś 'utwardzacz' do bitej śmietany :) ojj biedna! wracaj szybko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)