Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

poniedziałek, 6 lutego 2012

Treningowy Outfit Taneczny, Dance trening Outfit!

                         Cześc wszystkim ! :P
                          Hello everybody!





Dziś wam zaprezętuje mój treningowy Outfit do Tańców Latinoamerykańskich Samba, Cha cha, Rumba, Pasodoble, Jive. Chce wam jeszcze Opowiedziec że zbliżają się moje 22Urodzinki myślę że wtedy zrobię niezłą Imprezkę w domku Lub gdzieś w Klubie :p za około 5dni jedziemy po moją Ukochaną Profesjonalną Maszynę do Szycia Brother 1034D :D moje marzenie byc miec ją już w domku i móc zacząc szyc moje zaprojektowane Sukienki do Tańca towarzyskiego! :) Dziś jak zawsze nie no nie od zawsze bo od 23Stycznia mam Trening Baletu! Jak może wiecie od wcześniejszych postów jeżeli siledzicie mój Blog/Kanał : )) a teraz for you kilka zdjątek z wczorajszego Dance treningowego outfitu.. :)

                    Zapraszam do Oglądania!


ENG:

Today I want to present my Dance training outfit for the Latinamerikan Dances, It's the Samba, Cha cha, Rumba, Pasodoble, Jive. I want to tell you yet that my approach 22of birthsday I think if I make a good party in the house or somewhere in the club: p in 5days we gone to pick up my beloved professional sewing machine Brother 1034D: D my dream to be to have it already in the house and start to sew my designed dresses for ballroom dancing! :) Today, as always, no no I do not always have the Ballet Training it's started the 23of Januari this year! As you may know from previous posts if you read My Blog / RSS:)) and now for you some of yesterday's pics of Dance training outfit .. :)
                                                                            

                                                                     Enjoy!


 


 
 

 
                                        

                                          Mam nadzieję że się podoba ? :)
                                              I Hope that you like it ? :D

 aaa P.S jeżeli chodzi o mój brzuszek to przez moje świąteczne lenistwo teraz nadrabiam zaległości! Haha

5 komentarzy:

  1. Super styl a jaką masz klasę taneczną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx za miły Komplement! :)ja zawszę dobieram kolor do swojej sylwetki i koloru skóry :p jak narazie nie mamy żadnej klasy tanecznej :) jesteśmy w grupie rekrutacyjnej i czekamy na przenieśienie do klasy C :P pozdro!

      Usuń
  2. Ta spódnica ma fajny kolor.
    Zapraszam do mnie do oceny nowych projektów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ci bardzoo ! :D sama wybierałam ten kolor na stronie :p

      Usuń
  3. questo a me piace molto! complimenti! <3Ania

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)