Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 10 lutego 2012

Neon to jest to,Neon that's it!

                  Cześc Moi Fani,fanki






Hey! :)
Jestem spowrotem! jak widzieliście wcześniej wprowadziłam ostatnio nowa metodę pokazywania wam Urywek o czym będziecie mogli,mogły poczytac w Następnym poscie. Myślę że to jest dobry pomysł ponieważ macie w ten sposób możliwośc dowiedzenia się jednym zdjęciem lub opisem o czym będzie Next Post! :) mam dla was jeszcze jeden outfit z jakiegoś dnia, Który niestety też musiał poczekac do dziśiaj ponieważ jak już wcześniej pisałam nie miałam możliwości do dodania Nowego postu. a jeszcze jedno mam już gotowy nowy projekt Sukienka do LA ;) powiedzcie czy chcecie ją obejrzec ? Pewnie że chcecie ! :p ostatnio zobaczyłam że już kilka osóbek bardzo polubiło moje projekty i ogółem mojego bloga! Kochani,Kochane bardzo wam za to dziękuje, Miło mi że wam się podobają! ;*



ENG:

Hey! :)
 I'm back! as you saw earlier has recently introduced a new way to show you a snippet of what you can, could read at the next post. I think it is a good idea because you have made ​​it possible to know one photo or a description of what will be in Next Post! :) I have for you another outfit for any day, which unfortunately also had to wait until today because as I wrote earlier I did not have the possibility to add a new post. and yet I have a new project ready for LA;) Dress say if you want to watch it? Sure you want! : p last I saw that a few people likes my projects/Designs and my blog in general! Beloved, I really love you for it thanks, I'm glad you like them! ; *




   
Brązowy Topik: H&M
Cekinowa Etola: att.
Złota branzoletka: Lindex
Złote ballerinki: Bazar
Neonowe Spodnie: H&M
Pazurki: Kobaltowy Pękający Delia.




Podoba się?
Do you like it ? :)










IN NEXT POST------>

2 komentarze:

  1. Powiem Ci, że wygląda to bardzo fajnie :D

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. co za genialny pomysł na całego blooooga :)

    super!

    zapraszam do mnie ;)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)