Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

życię jako tancerka, the life by a dancer!

Witam wszystkich gorąco! Welcome you so much!



Dziś wam opowiem trochę o moim życiu jako tancerka! :)
niom więc jak wiele już z was słyszało czytało, Jestem tancerką tańca towarzyskiego i tańczę już ponad 2,5roku z moim tancerzem oczywiście bo inaczej jeżeli się policzy ten rok jak miałam 14lat to będzie 3,5lat. Niom więc tak może zacznę od tego jaki jadło spis ma tancerka "czyli jaki ja mam" odżywiam się bardzo kożystnie ostatnimi czasami dużo ważyw, owoców , pije dużo wody chodzę na siłownię teraz zaczęłam reguralnie chodzić 3x w tygodniu tak gdzieś 1,5h do 2h. To mi wystarczy by nabrać energi i budować mięśnie na brzuchu, ramionach bicepsach nogach. itp dlaczego ponieważ tancerka tańca towarzyskiego ma bardzo duży wysiłek jak tańczy tańce latynoamerykańskie w tych tańcach trzeba mieć giętkie ciało i umięśnione by mieć śiłę wykonać różne trudne figury. dużo ludzi ostatnio mi prawi komplementy na temat moich umięśnionych że tak powiem łydek bardzo wam za to dziękuje! powiem wam łydki sobie wytrenowałam właśnie przez chodzenie na śiłownię bardzo gorąco wam ją polecam jeżeli jesteście jakiegoś typu tancerkami lub osobami które poprostu chcą sobie wzmocnić swoje ciało. Teraz wam trochę opowiem o różnych sytuacjach, doświatczenia jakie się przechodzi jako tancerka. Są to niesamowity stress radość itp są też bardzo złe sytuacje, doświadczenia takie jak kontuzje róznych miejść ciała najczęściej występują one albo w okolichach rąk nóg palców kostki itp. Ja miałam jak narazie tylko jedną kontuzję ale to nie na treningu tańca towarzyskiego ją dostałam tylko na treningu baletu w czasie robienia Piruetu noga mi się żle ustawiła w czasie londowania i sobie skręciłam palca u nogi był to niesamowity ból najpierw myślałam że coś złamałam ale potem sobie uświadomiłam że to tylko skręcenie. I tak faktycznie było tylko że ciągło się to aż do 4tygodni praktycznie jeden tydzień leżałam w łóżku bez tańczenia i trenowania boże to była niesamowita katorga ;( to by było na tyle o moim życiu tancerki jeżeli macie jakieś pytania to śmiało pytać?

ENG:

Today I will tell you a little about my life as a dancer! :)
niom so how many of you have heard read, I'm a ballroom dancer and I dance more than 2.5 years with my dancer, of course, because otherwise if you count this year as I was 14years old then it gonna be 3.5 years. Niom so I can start on what food inventory is a dancer "that is what I have," I eat a lot of times last I'm eating very healty food , fruits, drink lots of water go to the gym, I started to walk regular 3x times in a week, so somewhere in 1.5 h to 2 h. It's enough for me to gain energy and build muscle on my stomach, legs, shoulders biceps. etc why because ballroom dancer has a very significant contribution to the Latin American dances danced these dances you must have, be flexible and muscular body would have the strength to perform various difficult figures. a lot of people last me almost a compliment about my muscular calves so to say very thank you for this! I will tell you can train calves just by going to the gym to you very strongly recommend it if you are some type of dancers or people who just want you to strengthen your body. Now I will tell you a bit about different situations, what is passing years teaching experience as a dancer. These are incredible joy stress etc are also very bad situations, experiences such as different sites of body injuries most often occur in one or fingers hands legs ankles, etc. I have had so far only one injury, but it's not on my dance training I received only the training when taking ballet leg spin to be correct at the time placed a landing and a sprained toe was an incredible pain that the first thought I broke something but then I realized it was only a sprain. And so indeed it was just a continuity to it until 4weeks almost one week I lay in bed, dancing and trening without a god that was incredible galleys, (enough to teling you about my life be an dancer. if you have any questions feel free to ask? ;)








Hope you enjoyed my story about my life as an Dancer? :)

4 komentarze:

  1. Zawsze podobały mi się stroje tancerek i zawsze zazdrościłam bucików :) Ach super mas

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widac,że chodzisz na siłownie xD
    Żyjesz z tańca ? czy gdzies pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja nie wiem czy sie dobrze wyraziłam ponieważ nie wiem czy widzisz pisze Że ja dopiero zaczęłam chodzic regularnie na siłownię dopiero 2tydzień więc co byś chciała widzieć po 2tygodniowym trenowaniu. Co do mojego życia prywatnego to powiem tak Nie Interesuj się tym Bo to nie jest twoja sprawa, Zadawać takie pytania Haha XD

      Usuń

Sweet leave a Coment :)