Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

czwartek, 8 marca 2012

Idzie wiosna! OOTD na dworze, Spring has come OOTD outdoor!

Witam serdecznie w Dzień kobiet! Welcome you in Womens day!



Dziś mam dla was OOTD robiony na dworze ! wkońcu idzie wiosna, Chociarż wczoraj tak nie sądziłam po tym jak naglę spadł niechciany śnieg! Wrr ;/ ale za to dziś jak wyjżałam za okno ucieszyłam się bo po śniegu nie było już śladu. I bardzo dobrze bo ja go już w tym roku tu nie chce! ;p jak wam mija Dzień kobiet ? :) mnie bardzo fajnie dziś rano zostałam obudzona przez mojego kochanego Narzeczonego który wrócił z sklepu z pysznymi bułeczkami i ciderem! II jeszcze zrobił mi niespodziankę bo jak siedzieliśmy w łóżeczku i jedzliśmy bułeczki popijająć ciderem on wręczył mi doniczkę z Czerwonymi różami ! Zgadnijcie czy się wzruszyłam ! ;O WooW byłam mega szczęśliwa! a dziś wieczorem planujemy wyjść sobie we trójkę ja,Narzeczony, moja mamma gdzieś do jakiejś fajnej restauracji na Romantyczną kolację Ahhhh ;* aa Teraz was Serdecznie zapraszam do oglądania zdjęć z dzisiejszego Outdoorowego OOTD :D Bużiaki!

ENG:

Today I have for you OOTD made ​​in the court! spring finally comes, But yesterday I did not think so after I dropped suddenly unwanted snow! WRR;/ but it is today, as I looked out the window I was happy because the snow was no longer a trace. I very well because I don't want him more this year, there will not! P as the day goes to you women? :) I am very good this morning I was awakened by my beloved Fiance who came back from the shop with delicious scones and cider! II still did surprise me because, as we sat in bed and sipping cider eating buns he handed me a pot of red roses! Guess that if I was moved! ; O WooW was mega happy! and tonight we plan three of us me, my Fiance, my mamma gona go somewhere to some sort of cool restaurants for a romantic dinner Ahhhh, * aa Now, you are cordially invited to view photos of today's outdoor OOTD: D Kisses!

                  First some pics of my gorgeous red roses I got from my Fiance D;*
                                                      Feux fur- H&M
                                                      Jeans- New Yorker
                                                     blue clutch- H&M
                                                    Orange top- H&M
                                                    Black leather cowboy boots- www.nk.se
                                                    White scarf- Lindex

                                                         Do you like the OOTD  Leave a coment ?

1 komentarz:

Sweet leave a Coment :)