Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 2 marca 2012

Nowy projekt skończony, New Designed trousers done!

Hejka kochani,ne Welcome Darlings!
Mam fajną wiadomość dla was! Wiecie jaką ? ;) chodzi o mój nowy projekt dziś zaprojektowałam Spodnie do LA z fredzlami trochę wycięte z przodu wyglądają trochę jak majtki przodu. Ale moim zdaniem będą sie pięknie prezentowały na parkiecie tanecznym! ;) mam dla was kilka zdjęc mojego nowego projektu spodni! :)
ENG:
I have a nice message for you! You know what? ;) As my new project today, I designed trousers for LA with a fringe a little cut on the front look a bit like the front of pants. But in my opinion will be beautifully presented on the dance floor! ;) I have for you some pictures of my new pants design! :)
Enjjoy the Pics! ;)



1 komentarz:

  1. bardzo ciekawy projekt- ciekawi mnie jak beda wyglądać już uszyte

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)