Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

wtorek, 6 marca 2012

Mini Haul! ;)

Witam was! Welcome you!






mam dla was mini Haul z dzisiejszego wypadu na miasto po kursie Hiszpańskiego! :) zakupiłam kilka fajnych modnych Akcesori z mojego ulubionego sklepu którym jest H&M. ;p a jeżeli chodzi o kurs Hiszpańskiego to było bardzo przyjemnie też zostałam Pochwalona przez nauczyciela że tak ładnie czytam po Hiszpańsku nawet jak przegapiłam 2razy ;/ to i tak super czytam ! Wzruszyłam się!:) mam dla was kilka zdj mojego skromnego haulu Zapraszam! ;) Bużiaki!


ENG:

I have for you from today's mini-Haul trip to the city after the Spanish course! :) I bought some cool trendy accessories from which to my favorite store is H & M. ; p when it comes to the Spanish course that was very nice also been praised by the teacher so nicely that I read in Spanish even if I missed 2 times ;/ and so cool to read! I was very moved :) I have for you some pictures of my modest haul Welcome! ;) Kisses!



Do you like the mini Haul ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sweet leave a Coment :)