Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

sobota, 10 marca 2012

Sesja na dworze OOTD Session outdoor OOTD!

Witam gorąco! Welcome pleasant!




dopiero co wróciłam z spacerku na którym też odbyła się ta Sesja outdoor wiosenna o której wam dziś wcześniej wspominałam! :) powiem wam że jestem mega zadowolona z tej sesji moim fotografem była moja kochana mamuśia którą serdecznie pozdrawiam Dziękuje ci mamo! ;* ;) zdjęcia są bardzo profesjonalnie zrobione. Mam nadzieję że i wam one przypadną do gustu ?! Zapraszam serdecznie do ich oglądania! Całuje! ;*


ENG:

just come back from walk on which it was held this spring outdoor session of which I mentioned to you earlier today! :) I will tell you that I am mega pleased with this session, my photographer was my dear mother I greet you cordially thank you, Mom! ; *;) The pictures are very professionally done. I hope you gonna like them! now i want invite you to their watch!


                                                                 I Wears!

                                                             Feux fur- H&M
                                                            Blue Block heels- New Yorker
                                                           Mint sweater- Bik Bok
                                                          Black velour Leggins- JOY
                                                         Blue pink Clutch- H&M
    
                                               
                                 What you think about my OOTD ? Have a Nice Day! :D

3 komentarze:

Sweet leave a Coment :)