Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

niedziela, 25 marca 2012

Gotowy projekt pomarańczowa sukienka do LA, Done projekt Orange LA Dress!

Witam!  Hello!



Naraszczie się doczekałam końca mojego projektu a mianowicie chodzi o moją ukochaną sukienkę do Łaciny pomarańczową z frędzlami, Mieliście już okazję ją zobaczec tutaj na blogu! :) teraz wreszczie nadeszła ta okazja żeby wkońcu ją wam za prezentowac. co tam u was ? jak wam mija weekend ? u mnie znakomicie dziś byliśmy na treningu Łaciny trenowaliśmy Cha cha cha, Paso Doble mój ulubiony taniec :) zmykam do oglądania filmu a wam wstawiam kilka zdjęć mojej kiecuszki ! Bużiaki ;*


ENG:

Finally, I survive until the end of my project, namely in terms of my beloved orange dress with fringes for Latin, you had already see my dress here on the blog! :) Now I finally came this opportunity to finally present it for you. how it's going with you? as you pass the weekend? well for me today were trained in the training of Latin Cha Cha, Paso Doble dance my favorite :) then we off to watch a movie and you intercede some pictures of my beloved Latin dress! Kisses, *







                      Latin dress with frangles Designed by: Latinoprincesscarolajndancedesign.
 
 
 
                                   What you think about my Neew Designed Latin dress ? :) 

3 komentarze:

  1. Wow wyszła lepiej niż podejrzewałam ;) boska ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zupełnie nie na temat tego co zamieściłaś w notce. Trafiłam na Twojego bloga przez przypadek i tak przeglądałam go... i na samym dole masz zamieszczony obrazek "wzór pokazujący jak się mierzy", ale co mierzy? Bo jeśli chodzi o zdejmowanie wymiarów po to by uszyć jakąkolwiek kreację czy coś w ten deseń to nie tak się robi. ;x uwierz mi, wiem coś o tym. Jestem po technikum odzieżowym, więc jestem trochę w temacie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dancerita kiedy jakaś nowa notka? bo codziennie wchodzę i nic się nie pojawia ;< ;*

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)