Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

poniedziałek, 5 marca 2012

NOWOŚĆ! Zaprojektowane buty do Standardu, NEW! Designed Standard shoes

Witam Serdecznie! Welcome !





Mam dla was następną niespodziankę ! :) dziś zaprojektowałam kolejną parę butów do tańca towarzyskiego nadające się do Stylu Standardowego. są to klasyczne buty z obcasem dosyć wysokim, Ale i tak pomimo tego się bardzo ładnie przesętują! :D co tam u was słychać jak wam minął weekend ? ;) u mnie bardzo dobrze! Wczoraj mieliśmy trening Łaciny tańczyliśmy cha cha cha, Na następny tydzień podobno mamy zacząć tańczyć PASO DOBLE pierwszy raz na treningach! Jestem bardzo ciekawa jak na pujdzie? ;) trzymajcie za nas mocno kciuki moi drodzy/drogie. A teraz zmykam na trening Baletu trzymajcie za mnie kciuki dziśiaj! ;) Buziaki

ENG:
I have another surprise for you! :) Today I designed another pair of shoes for ballroom dance style suitable for the Standard. are classic shoes with a heel high enough, but it nevertheless is a very nice presents! : D what's going on with you as you passed the weekend? ;) For me very well! Yesterday we had the training of Latin dancing cha cha cha, the next week we are supposed to start dancing Paso Doble for the first time in training! I am very curious as it's gone to be? ;) Keep your fingers crossed for us, my dear / expensive. Now then we off to practice ballet, keep your fingers crossed for me today! ;) Kisses
Some pics for you ! :D




1 komentarz:

  1. Rzeczywiście...nie wiem czemu wyświetliło mi się, że tamtem post był ostatnim którego dodałaś...ale za to właśnie 'kocham' mój komputer ;/ Bardzo fajne projekty ;) Oczywiście trzymam kciuki ^^

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)