Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

środa, 7 marca 2012

OOTD Pomarańcz VS, Czerń Orange VS, Black!

Cześć kochani/ne Hey my fans!






Dziś mam dla was kolejny outfit składający się z dwóch wczoraj zakupionych rzeczy! jak tam u was ? u mnie spokojnie dziś nigdzie praktycznie nie byłam poza tym że z Dior na spacerze a potem siedziałam w domu odpoczywając sobie! ;) Zapraszam do oglądania OOTD! :D

ENG:

Today I have for you the OOTD outfit, consisting of two yesterday bought things! How are you? quietly with me today, I was practically anywhere except that with Dior on a walk, and then sitting at home relaxing myself! ;) Feel free to watch the OOTD! : D
                                            Jeans- New Yorker
                                              Blazer- H&M
                                           Mouth ring- H&M
                                           Clutch- H&M
                                          Orange top- H&M
                                          Heels with glitter- CCC
                                          Nail polish- H&M



                                            How you like my OOTD leave a coment with your Answer! :p

2 komentarze:

  1. Śliczna kopertówka :))

    Zachęcam do obserwowania mojego bloga i strony na facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nie śpię, bo trzymam kredens"

    To straszne ,naprawde, jesteśmy z Tobą

    Pozdrawiamy URBIOtECHNOLOGIA
    Zdrowie !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)