Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

poniedziałek, 12 marca 2012

Ulubiony taniec PASO DOBLE, Favorite dance PASO DOBLE!

Witam moi kochani/ne HEllo my Dear !
jak tam u was jak minął wam dzień ? ;) u mnie MEGAAAA właśnie co dopiero wróciłam Z treningu z moim tancerzem. Dziś tańcZyliśmy pierwszy raz w życiu PASO DOBLE<3 ten taniec wydaje sie być bardzo skomplikowanym z tańców  latynoamerykańskich, ale nim nie jest! ;D moim zdaniem jest to bardzo łatwy taniec przynajmniej dla mnie i mojego tancerza! :)) umiemy już całą choreografię do PASO DOBLE;) z czego sie bardzo cieszę wystarczył nam jeden trening PASO DOBLE i już umiemy cały. Dziś poZa treningiem tańca towarzyskiego miałam kurs szycia i projektowania ;) na którym kończę szyć moją pomarańczową sukienkę do LA ;) więc już nie długo będzie post na jej temat z zdjęciami ! ;) Buziakuje ;*
ENG:
!  How are you, how was you day? ;) For me alone MEGAAAA just got back from training with my dancer. Today, we danced for the first time in my life Paso Doble <3 this dance seems to be very complicated from the Latin dances, but it is not! : D I think it is very easy to dance at least for me and my dancers! :)) We know how all the choreography for the Paso Doble ;) What are you really happy enough for us to train a Paso Doble and I know how all of it. Today, outside of dance training course I was sewing and design ;) at the finish to sew my orange dress to LA ;) so long will no longer post on it with pictures! ;) kiss!; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sweet leave a Coment :)