Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 27 stycznia 2012

Plany o nowych projektach! :) planes about new Designes

Witam ponownie moi kochani, Kochane.

Mam dla was wiadomości na temat planów zaprojektowania nowych Projektów! ;) mam zamiar jak czas mi na to pozwoli,Jutro zaprojektować jeden lub nawet dwa nowe Sukienki.. Dziś mnie zainspirowało kilka modeli... Ale nie będę "robić Plagiatów" jak to jedna Osubka mi napisała ostatnio! Haha żal mi jej! No ale cóż nie każdy wie co to jest "moda Taneczna" :p a pisze bez rzeczy... Ale przejdźmy do tematu! :) moje sukienki jakie sama Projektuje wymyślam sama co do jednego detala że tak się o tym wyrażę, Są oryginalne zero Jakiej kwiek kopii... :D Wybaczcie jeżeli byscie chcieli oblookac jakąś z tych "Nowych" Uszytą! Ale Niestety jeszcze nie zdobyłam tej Profesjonalnej maszyny o której wam wcześniej wspominałam Sorry :( ale jak tylko ją dostanę zacznę szyć,I będę się starała wam wklejac jakieś Outfity Photosy z nimi w roli głównej! ;)

ENG:
Hello again my dear, Dear. I have news for you on the design plans for new projects! :) I'm going as time permits me, tomorrow to design one or even two new dresses .. Today, several models inspired me ... But I will not "make plagiarism" as a Osubka I wrote last! Haha I feel sorry for her! Well, but what not everyone knows what is "Dance Fashion": pa writes without things ... But let's get to the topic! :) My dress designs to invent herself alone for one detail that it is about to speak, are the original zero-copy ... What Kwiek : D Forgive me if ye want oblookac some of these "new" Made! But unfortunately not yet gained the Professional machine on which I mentioned to you earlier sorry: (but as soon as I get it I start to sew, I'll try to paste into any outfits you Photosy with them starring!;) and now that's it my Sweet bugs Good night! ; *

Dla was zdjęcie z ostatniego Performance z moim Tancerzem Spajki ! ;)

ENG:
For you the pictures from the last performance of my Spajki Dancer! ;)
a teraz by było na tyle Dobranoc Robaczkii ! ;*


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Thx ci bardzo Kochana :p staram się jak mogę by był Zajebisty i ciekawy do czytania, Lookania :D

      Usuń

Sweet leave a Coment :)