Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

wtorek, 24 stycznia 2012

Black Is Sexy ! :) Outfit tancerki z klasą.

Witam wszystkich którzy czytają tego bloga! :)

PL:

Sedząc,Grzejąc się na Termicznej macie "CERAGEM" Przychodzę do was z "Neew" Outfitem nadałam jemu nazwę "Black Is Sexy, outfit tancerki z klasą";p Niedługo też się postaram dla was zaprojektowac jakąś zajebistą Sukienkę ? możecie dawac jakieś propozycję fajnie by było dostac jakieś propozycję od was ! Czekam na komętarze z waszymi Opiniami ? :p A teraz wam już nie będę zabierac czasu czytając mojego bloga! :p dla was Outfit.



ENG:

Love//Latinoprincesscarolajndancedesign.
 
 


Żakiet: H&M
śliwkowy Topik: H&M
Velurowe Legginsy: JOY
Branzoletka z Muszelek: Prezęcik od tatuśia z Fillipin
Strasowa Branzoletka: H&M
Białe Sandałki: www.nelly.se
kwiat: H&M
Naszyjnik: Åhlens ;)
Lakier do paznokci: Dior Nr842

2 komentarze:

  1. dlaczego kopiujesz od innych ? dlaczego nie zrobisz lub tez nie wymyslisz nic sama tylko robisz plagiaty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm? Haha że co ? :/ ja sama projektuje moje sukienki od nikogo nic nie kopiuje ! :/
    Ja sama wszystko wymyślam... i proszę mi tu nie mówić co ja robię źle a co dobrze żal mi ciebie Anonimie że lubisz dawać takie bezsensowne komentarze Haha XD
    Niom nieźle na medali z pisał NOT! MOŻNA się nieźle uśmiać ! XD

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)