Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

środa, 25 stycznia 2012

Kosmetyki,Akcessoria Taneczne co polecam!

Dobry dzień wszystkim! ;)
Dziś do was przychodzę z moimi ulubionymi kosmetykami,Akcessoriami do Tańca towarzyskiego. Więc zaczynam ! ;)
Recenzja ! :)
Moim pierwszym ulubionym kosmetykiem jest to: 
D.s Dancesport cosmetics. Samoopalacz który się równo rozprowadza bez żadnych plam itp. Ma ładny zapach.. I co jeszcze ma w sobie super to jest to że się zmywa tak szybko potrafi zostać na skórze nawet do kilku tygodni jeżeli się go nie zmyje intensywnie mydłem,Wodą! :) moim zdaniem to Złoty kosmetyk wśród tanecznych samoopalaczy ! ;)
Moja druga ulubiona rzecz Taneczna Akcessoria która polecam to: Siatki na włosy! Są to bardzo doskonale wykonane siatki na włosy które się łatwo na kłada na wcześniej już zrobionego koka, są do wyboru Kolory: Blond, Ciemny Blond,  Brąz Ciemny, Brąz Jasny, Szary, Biały, Czarny Ja osobiście mam 3kolory jasny brąz ciemny brąz, Czarny.
Trzecia Akcessoria moja ulubiona to:  Ochraniacze na obcas. Są one w różnych kolorach i modelach obcasów, Bardzo mocne nie scierajace się szybko lecz bardzo powoli! ;) Serdecznie je polecam.
Moja czwartą ulubiona Akcessoria taneczna jest to: Torba Turniejowa
Wymiary:
Torba mała:      45cm x 25cm x 25cm
Torba średnia:  55cm x 33cm x 25cm
Torba duża:      65cm x 35cm x 25cm
Bardzo poręczna torba z rączkami i paskiem. Pojemna dodatkowo zawiera trzy kieszenie po bokach. Idealna na treningi i turnieje tańca. Świetne uzupełnienie kolekcji artykułów z Logo Wika. Ja mam osobiście małą! ;) jest mocna zajebista rzecz.
Moja piątą ulubiona rzecz taneczna to: Kapcie
Kolor: Granatowy.
Rozmiar: M Kapcie frote na podeszwie z mikrogumy.
Rozmiary: M-(35-37)
               Idealne na treningi i turnieje tańca. Świetne uzupełnienie kolekcji artykułów z Logo Wika.  są mega wygodne cieplutkie..
Mam jeszcze masę ulubionych rzeczy z www.Wika.pl ale to by było za dużo o tym tutaj pisać! ;)
POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE A SZCZEGÓLNIE JEDNĄ BLISKĄ MI OSUBKĘ MOJĄ  SISKĘ<3





1 komentarz:

Sweet leave a Coment :)