Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

wtorek, 10 stycznia 2012

moje 3 Uszyte Sukienki do LA!

                                Cześć !

Aaa teraz wam zaprezentuje moje 3Uszyte Kiecuszki do LA/ Łaciny


                                              Pierwsza to:

Sukienka do LA zdobiona :P


mój first Projekt Sukienka do LA ozdobiona
cekinami i neonowo różowe fręzle Chrisanne.. :)

My first Own designed Latin Dress decorated
with Dzets & Shock Pink Chrisanne frangles... :D
 
                                                                          Druga to:
Sukienka do LA z różowymi,Fioletowymi frędzlami Zaprojektowana By:Latinoprincesscarolajn Latin Dress Design. ;)

Latin Dress decorated with pink & Purple frangles Designed By:Latinoprincesscarolajn Latin Dress Design. ;)
 
                                                           Trzecia to:

                              zielona sukienka do LA z seledynowego welouru z wszytym
                                  Stanikiem wiązną na Szyji. Podszyta z  jednym kolem żorżety.
 
 
  Jaak wam się podobają moje Sukienki?  Odp Zostawiajcie w Komętarzach. ; ))

2 komentarze:

  1. Fajne projekty. Pierwsza sukienka podoba mnie sie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh bardzo ci Dziękuje ! ;) Staram się jak tylko mogę by moc do godzić wszystkim Tancerką, Tancerza... Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)