Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Nowe Zdobycze do stylizacji, Szycia Sukienek!

            Witam wszystkich Gorcąco!


Dziś do was przychodzę z Nową nowiną dotyczącą Tańca Towarzyskiego A mianiowicie chodzi O Zakup dwóch nowych Materiałów do Szycia moich Zaprojektowanych sukienek do LA. Więc tak dziś jak byłam z mammuśią w "JYSK" na zakupach Dorwałam supeer Materiały nadająco się znakomicie do szycia sukienek, A chodzi mi tutaj o "Velour" :D było pełno różnych kolorków do wyboru! a ja Wybrałam Szoczystą zieleń, jasny perłowy a potem jeszcze poszłam oblookać czy nie mają tam "Lycry" więc poszłam looknąć natknełam się na babkę która stała i wypakowywała coś więc podeszłam i zapytałam "Przepraszam macie może taki materiał co się nazywa "Lycra" ? ona mi odp że nie wie o który mi chodzi ? yyyy ja sobie wtedy pomyśłałam że tutaj ludzie nawet nie mają nic pojęcia o materiałach a w Szczególności jeżeli chodzi o materiał Taaak popularny jak Lycra haha nieżle się Uśmiałam XD ,, Myślę że te 2kolorki które wybrałam będą super współgrać ze sobą lub Bez... Teraz mnie tylko brakuje Nowoczesnej Maszyny do Szycia  i będę mogła Zacząć moją przygodę z Szyciem i projektowaniem sukienek do LA  a ineczej do Łaciny.  : ))


                                                    Teraz mam dla was kilka zdjęć 
                                    moich zdobytych Materiałów! Zapraszam do Oglądania :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sweet leave a Coment :)