Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

środa, 11 stycznia 2012

moje początki z Tańcem towarzyskim !

moje początki z Tańcem towarzyskim ! teraz wam opowiem jak się zaczynała moja wielka przygoda z tańcem towarzyskim. Zaczęło się od tego że moje 2Najlepsze przyjaciółki mnie namówiły żebym zaczęła tańczyć taniec towarzyski. Bo one go tańczyły już ponad 9lat więc i ją się na niego skusilam i zaczęłam tańczyć. Miałam wtedy 14lat i jeszcze zbytnio nie wiedziałam co to" turnieje" ale chciałam tańczyć dotąd aż by mnie trenerka przeniosła do Klasy tanecznej "C" tutaj w Szwecji się zaczyna od niej.  I tańczyłam tak 1,5roku potem skończyłam ponieważ miałam tancerza który mi deptal po stopach :/ i później miałam bardzo długą przerwę aż do 2010.01.31stycznia wtedy zaczęłam tańczyć razem z moim tancerzem "mój narzeczony" i od tego czasu razem tańczymy i mamy wielką nadzieję że nas w tym roku trenerka przeniesie do Klasy Tanecznej "C" ;) i to by było na tyle o mojej przygodzie z Tańcem Towarzyskim. ;)

Daje zdjęcie z naszego  Ostatniego Pokazu tańca towarzyskiego... :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sweet leave a Coment :)