Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 20 kwietnia 2012

Neew Designed pink Latin dress! ;)

Witam kochani/ne Welcome heartly!

Jak tam u was? ;) u mnie bardzo dobrze dziś znowu uszylam nową sukienkę do Latin różową z żółto,różową dekoracją na boku jest prze śliczna. Mam zamiar ją założyć teraz na trening w niedzielę ! ;p jak zwykle mam dla was kilka zdjęć ! ;) jak wam się podoba ? ;)

ENG:

How are you? ;) For me very well again today I made a new dress for Latin pink with yellow, pink decoration on the side of a FOR IN gorgeous. I'm going to wear it now for training on Sunday!
As usual I have some pictures for you! ;) How you like it? ;)

Buziakuje / Kisses ! ;*





3 komentarze:

  1. bez butów wygląda dziwnie:) fajny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh Niom wiem że śmiesznie wygląda bez butów ale te zdjęcia były robione na szybko ! ;) a Thx sama wybierałam kolorki :)

      Usuń
    2. Heh Niom wiem że śmiesznie wygląda bez butów ale te zdjęcia były robione na szybko ! ;) a Thx sama wybierałam kolorki :)

      Usuń

Sweet leave a Coment :)