Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

czwartek, 5 kwietnia 2012

DIY Jeansy Moschino Paris, DIY Moschino Jeans

Witam Serdecznie na moim blogu !  HI and Welcome to my Blog!



Dziś mam dla was DYS dla was są to moje nie dawno zakupione Jeansy od Moschino Paris. Zakupiłam je w jednym bardzo dobrym jakościowo Second handzie o Nazwie "Vintage"
Jest to jeden z moich ulubionych second handów u nas w Gbg. Kupiłam te Jeansy ponieważ uwielbiam motywy zwierzęce na ubraniach i nie tylko, Więc jak je tylko zobaczyłam Odrazu pobiegłam do przymierzalni były Idealne na mnie. Ale co sie potem w domu okazało to to że niestety są trochę za duże! Zdenerwowałam się :/ ale za to dziś sprzątając garderoby natknęłam się na te właśnie się spodnie. I sobie pomyślałam że może by się dało z nimi zrobić DYS ? ;)) i tak właśnie się postanowiłam zrobić i się wzięłam za przerabianie. I taki oto wyszedł Effect. Sami ocencie jak wam się podobają :)


ENG:
Today I have for you, DYS for you are mine not long ago bought jeans from Moschino Paris. I bought them in a very good quality Second handzie called "Vintage" This is one of my favorites in sweden Gbg. I bought these jeans because I love animal motifs on clothes and more, so as they only saw Immediately I ran to the dressing room was perfect for me. But what then I came to our flat it turned out that unfortunately it is just a little too big for me! :/ Upset but it is still cleaning the dressing room I came across this pants. And I thought to myself that maybe that I could do DYS with them ? ;)) And so I decided to just do it and it came as rework. I like this came of Effect. Judge for yourself how you like them :)




                                                                       Kisses ! ;*
                                               
                                                 
                                                Hope you gonna like my DYS?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sweet leave a Coment :)