Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

czwartek, 12 kwietnia 2012

Moja motywacja włosy do pasa, My motiwation Hair to the waist !

Witam Serdecznie! Welcome you !


Teraz będzie trochę inny post a mianowicie będzie to post o moich włosach pielęgnacji itp Zapraszam !

Więc tak może zacznę od tego że moje włosy jak narazie są w bardzo słabej kondycji a wszystko przez Blond włosy które miałam jakieś dwa lata temu. One mnie tragicznie wypaliły włosy i zniszczyły ;/ dlatego odrazu pierwsze co zrobiłam to przefarbowałam na Czekoladowy brąz! :) i odrazu mi włosy odżyły. Wiadomo na każdych włosach inaczej się odzczuwa effekt po farbowaniu! Ale u mnie no poprostu effekt był fenomenalny. Ale potem wiadomo przyszła jeśień, żima i włosy się totalnie osłabiły ;( i dopiero gdzieś pod koniec lutego zaczęłam stosować wszelkie szampony, Odżywki maski itp żeby włosy powoli odżyły :) i teraz kilka dni temu odkryłam super kapsułki do łykania które zwracają włosą swój naturalny blask i do tego zwracają naturalną grubość czyli tą grubość którą posiadałam dwa lata temu. I Uwaga są to Kapsułki PRIORIN Szwedzkie tabletki Suplementowe zawierają mnm. takie witaminy jak B5, B7 , wosk pszczeli. zaczęłam go stosować od 7.04 2012 i już powoli zauważyłam minimalną zmianę na mojej głowie włosy już tak dużo nie wypadają tak jak wcześniej wypadały :) co tu więcej mówić jestem Mega zadowolona ! co do ceny nie jest zbyt przyjazna bo kosztuje dosyć drogo jak na szwedzkie korony 395kr z 60st kapsuł ;/ ale co się nie robi dla swoich włosów. Jeszcze wam powiem że mam wielką motywację żeby spełnic wkońcu moje mażenie i mieć włosy do pasa! to by było na tyle o moich włosach wklejam wam kilka zdjęć moich włosów :)


ENG:




It will be a little different post and say it will be a post about my hair care, etc. Enjoy!

So it can start with the fact that my hair so far are in very poor condition and all the blonde hair that I had about two years ago. They burned my hair and tragically destroyed immediately;/ because the first thing I did was dyed in chocolate brown! :) My hair and immediately revived. We know, for every hair differently from fats effekt after dyeing! But for me, no effekt was just phenomenal. But then came the clear autumn, winter and the hair is completely undermined, (and it was only somewhere near the end of February I started to use all the shampoos, conditioners, hair masks, etc that slowly revived my hair :) and now a few days ago I discovered a great swallowing a capsule that gonna return my hair to natural hair luster and return to the natural thickness, to the thickness of which I had two years ago. I note these are capsule supplements PRIORIN Swedish tablets contain mnm. vitamins such as B5, B7, beeswax. I began to be used from 7.04 in 2012 and have slowly noticed a minimal change hair on my head now do not fall as much as before falling out :) what's more can I say? I sooo happy! the price is not too friendly because it costs quite expensive for a Swedish crowns 395kr with 60 capsules;/ but what is not done to your hair. Yet I tell you that I have a great incentive to finally satisfy my Dream and have the hair to the waist! This would be enough for my hair pasting you some pictures of my hair :)


Hope you like the post! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sweet leave a Coment :)